tirsdag 4. september 2012

Bursdagskort til tantebarnet mitt!



Tantebarnet fyller 9år

Siden tantebarnet mitt fyller 9år, følte jeg at jeg måtte lage ett bursdagskort.

 Mocca følte at henne måtte godkjenne kort og gave. Snorene på gaven var ihvertfall VELDIG morsomt.
Kortet er laget av lyserosa og svarte ark.
På det lyserosa arket har jeg brukt Distress Reinker - Summer Edition - Picked Raspberry refil og perfect gold og bare sprayet på for å få en mørkere rosa farge som skal stå i stil med gaven inni.
Stempelet er Magnolia: Congratulation Tilda  som jeg har farget med copics.

3 kommentarer:

  1. Hei,

    Vil bare gi deg tips om at det også finnes flere forum hvor man kan finne inspirasjon og få svar på spørsmål.

    rubberstamps.no
    casakreativ.no

    SvarSlett
  2. Det var et søtt kort! :) Liker spesielt stempeltrykket ditt! Det var nydelig farget!

    SvarSlett
  3. Kjempe flott kort. Ha en super uke :)

    SvarSlett

Hadde vært koselig om du la igjen ett spor etter deg :)
Ha en fin dag!